مددجویان ممتاز دوره های آموزش قرآن کریم از خدمات رفاهی و اجتماعی برخوردار می شوند 

مددجویان ممتاز دوره های آموزش قرآن کریم از خدمات رفاهی و اجتماعی برخوردار می شوند 

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۰
حجت الاسلام علی شهدادی گفت: دوره های آموزش قرآن کریم با حضور مربیان مجرب روزانه در حال برگزاری است و مددجویانی که بتوانند این دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذارند از خدمات رفاهی و اجتماعی برخوردار می شوند.

حجت الاسلام «علی شهداد نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های کانون تربیت در راستای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی، برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم است.


مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت اداره زندان جیرفت افزود: این دوره های آموزشی با حضور مربیان مجرب روزانه در حال برگزاری است و مددجویانی که بتوانند این دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذارند از خدمات رفاهی و اجتماعی برخوردار می شوند.


وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قانونی مددجویان ممتاز دوره های آموزش قرآن کریم از مرخصی و یا رای بازی بهره مند می شوند.


حجت الاسلام شهدادی ابراز کرد: برگزاری دوره های آموزش احکام و عقاید از دیگر برنامه های ویژه طرح اوقات فراغت تابستانی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت اداره زندان جیرفت ادامه داد: همچنین در برنامه های طرح اوقات فراغت تابستانی، مسابقات کتابخوانی در نظر گرفته شده و در همین راستا یکسری کتاب از زندگی شهدا به زندانیان معرفی می شود تا آنها پس از مطالعه چکیده ای از آن را به ما تحویل دهند.


وی اظهار کرد: این مسابقات با هدف آشنایی مددجویان با راه و رسم زندگی شهدا برگزار شده و در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز هر هفته از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی تجلیل می شود.


حجت الاسلام شهدادی اضافه کرد: طرح تلاوت نور یکی دیگر از برنامه های کانون است که بر اساس این طرح هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء یک صفحه از قرآن کریم همراه با تفسیر  قرائت می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت اداره زندان جیرفت با اشاره به برنامه های کانون در دهه کرامت، یادآور شد: برگزاری جشن های دهه کرامت ویژه بانوان و آقایان مددجو از جمله برنامه های بزرگداشت این دهه مبارک بود.


وی در  خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز طرح نذر هشتم نیز با کمک و حمایت کارکنان زندان در دهه کرامت اجرا شد، این طرح به منظور کمک و دستگیری از خانواده های بی بضاعت مددجویان برگزار شد.

پایان پیام/ 586